סדנאות תקשורת והומור למנהלים!
איך לעניין יותר ולקבל יותר הקשבה ?
איך לקבל שת"פ גדול ונרחב יותר
עם עובדים,לקוחות, קולוגות וספקים ?
איך להעביר מסרים בצורה אטרקטיבית?
איך לתקשר בצורה טובה גם בזמנים של לחץ ?
שאלות אלו ורבות אחרות יקבלו מענה נרחב
בסדנת תקשורת מיוחדת
שתקח את מיומנות התקשורת
של המנהלים כמה צעדים קדימה !!
הרבה מנהלים מוצאים את עצמם מתוסכלים מעצם העובדה – שהתקשורת עם העובדים אינה לשביעות רצונם, התדמית שלהם בעני העובדים נתפסת כנוקשה או רצינית, המסרים שהם מעבירים עוברים בצורה לא טובה ולא זוכים למספיק שת"פ והיעדים והתפוקה נפגעת. יש לזה סיבה ,
אם בעבר היה נהוג, שהנהלת החברה ומנהלי החברה החזיקו בכל הידע על החברה: מצבה הפיננסי, עלויות התפעול, ההוצאות ההכנסות, יעדי העל של החבר'ה, הנכסים שלה, המשאבים שלה, כל הנתונים הללו היו מוסתרים מעיני הציבור והעובדים, נוסף על כך, אולי החלק הכי משמעותי :
החיים האישיים של המנהלים היו פחות גלויים לעין !
במציאות של היום,
עם שפע במאגרי מידע שפתוחים בפני כולם ! העובדים יודעים הרבה יותר גם על מצבה של החברה, על הנכסים שלה, המשאבים שלה,
ובעיקר יודעים הרבה יותר על החיים האישיים של המנהלים שלהם !
אם בתקשורת של פעם בכדי להניע עובדים לפעולה- היה צורך ב "הוראות" בדיסטנס מסוים בין עובד למעביד, ביראת כבוד בין עובד ל"בוס",
היום, צריך תקשורת אחרת… התקשורת חייבת להיות יותר פתוחה, יותר משתפת….אבל, מה לעשות שהיעדים רק גדלו והצפיות ממנהלים ומעובדים הם יותר גבוהות מבעבר….והן דורשות תקשורת יותר מהירה, יותר ממוקדת, ויותר אטרקטיבית !
אחד הכלים החזקים לייצר תקשורת כזו – הוא באמצעות כלי ההומור.
בסדנת תקשורת והומור למנהלים
ההומור ככלי לשת"פ
יקבלו המשתתפים כלים חזקים :
לעניין יותר ולקבל יותר הקשבה.
לקבל שת"פ גדול ונרחב יותר,
עם עובדים,לקוחות, קולוגות וספקים.
לתקשר בצורה טובה יותר
עם מגוון העובדים והמחלקות בארגון.
להעביר מסרים בצורה אטרקטיבית.
לתקשר בצורה טובה גם בזמנים של לחץ.
לקבל פרטים נוספים – מוזמנים להשאיר פרטים ליצירת קשר.
לחצו על הקישור כאן.
סדנה 2
איך להעביר פרזנטציה ולהישאר בחיים ?
מאז שאנחנו ילדים, אנחנו נדרשים מידי פעם לעמוד מול קהל ולדבר – בגן שאתה "אבא שבת" , בבה"ס לקרוא ולהציג עבודות, בצבא, ובטח בחיים הבוגרים שאתה מייצג חברה, מייצג רעיון מיזם, או בפרזנטציה כזו או אחרת למנהלים / לקוחות פוטנציאליים.
שכיח מאוד שאנשים שאינם רגילים להופיע מול קהל, יתרגשו מעבר לסביר במעמד כזה , זה טבעי וזה מובן, אבל , לא נראה הכי מרשים…..
בסדנה מעניינת ופרקטית זו תגלו :
מה הן 3 העקרונות החשובים ביותר בהכנה לעמידה בפני קהל !
איך להשאיר חותם בפרזנטציה גם אם אתה סופר ביישן ומתרגש ?
איך להגיע למצב שאתה נינוח ומלא בטחון בהופעה שלך ?
כל זאת בסדנה הכוללת:
פעילות אינטראקטיבית (פרונטלית או זום)
הרבה מאוד קטעי הומור וסטנדאפ
עוד הפתעות
להזמנות – 050-7822065 ירוניס.
להזמנת הסדנה -לחצו על הקישור הבא:
השארת פרטים – לחצו:
סדנאות הומור ותקשורת למנהלים